Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Gimpen - 16 oktober 2008 19:43

I brist på annat att göra blev det flera inlägg denna dag^^


Detta inlägg blir ett fint citat sagt av en engelsk fältherre vid namn Winston Churchill:


"Cigarren sysselsätter både händer och mun. Därigenom har jag många gånger
undgått frestelsen att antingen strypa eller bita folk som irriterat mig."

Det bästa argumentet jag hört för att röka^^

Av Gimpen - 16 oktober 2008 19:37

När jag idag fridfullt läste tidningen metro kom jag fram till en medioker serie kallad Elvis. När jag läste serien såg jag att av någon okänd anledning så använder "Elvis" i serien uttrycket gimp! Kolla på bilden här under:



Om ni tycker bilden är för oskarp får ni själva gå in på http://www.elvisthecomic.com/ och leta upp strippen från den 16:nde oktober^^


Kan någon förklara för mig vad "Elvis" menar?

Av Gimpen - 16 oktober 2008 19:29

Efter att igår kommit på att jag kan blogga om nyupptäckta gimpar (se gårdagens inlägg) så blir det nu en ny kategori. Om ni känner till någon Gimp kan ni gärna tipsa mig genom att kommentera detta eller något annat inlägg.


Premiären på denna kategori och dagens Gimp är en fin karaktär från spelet Buzz. För övrigt var jag denna karaktär när jag under gårdagens eftermiddag spelade Buzz med bl.a Våfflan, BG1 & 2 och TSP^^

På bilden här under ser ni till vänster en kille utklädd till groda, eller någon ödlevarelse iaf. That's what I call a Gimp^^

Av Gimpen - 16 oktober 2008 18:50

En ägande film från de grymma killarna på  waverlyfilms^^( http://waverlyfilms.com/ )

Av Gimpen - 16 oktober 2008 18:39

Återigen kommer dagens bild från den grymma sidan http://www.argalappen.se/


This picture made my day^^. Slutklämmen är det som är det riktigt ägande!

Presentation

Omröstning

Vilken bloggkaraktär i hela bloggvärlden är grymmast?
 Martmartigan
 Päronet
 Snorofilen
 Våfflan
 Pimpen
 Capt. Sarcasm
 Okänd man på bild iklädd soppåse
 Gnomen
 Capt. Obvious
 Mellanstadie-elev som författat en "fin" kouppsats
 TSP
 Världens mest episka G.O.L.E.M.
 Josma/Josmis
 Gimpen
 Den episka smileysen :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards