Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Gimpen - 15 oktober 2008 20:30

Jag ursäktar mig för inaktivitet och skyller på framförallt skola, men också kompisar^^

Detta inlägg är helt random och har egentligen inte något ämne.

I brist på annat kan jag väl säga att:


* Animen deathnote, som rekommenderas av mina käre vän här http://sarcasmicon.bloggagratis.se/ , rekommenderar även jag! Inte precis någon rolig anime(som man skrattar åt alltså) , men ändå väldigt grym!


* En trevlig kille vid namn Daniel kommenterade igår (eller egentligen idag eftersom det skedde efter midnatt) TSP:s senaste inlägg om Dunderklumpen...och denna Daniels blogg verkar vara väldigt fin... Han verkar vara inriktad på mode...och när han tar en bild på sig själv med klädesplagg skriver han vad det är för något och sedan "KÖPT". Dessutom har han YMCA på finska (i en youtubefilm, som automatiskt sätts igång) ! Alltså ännu en gimp i denna värld^^ YAY

Det kanske kan bli ännu ett ämne i denna "fina" blogg, att berätta om nyupptäckta gimpar. Det var väl en fin idé?^^

Här är iaf hans blogg^^

 http://danielfagerholm.webblogg.se/


* Nu dröjer det inte länge förrän även jag bliver 15 år. Trevligt trevligt, eller hur?


* Jag kommer försöka blogga mer, men då blir inläggen kanske lite mer random (vilket tyvärr innebär färre dikter ;_; , för nej, jag kommer inte på dem på en halvminut ;P) och kortare. Men ändå fler! 


* Jag lovar att skriva en ny dikt till helgen^^

Presentation

Omröstning

Vilken bloggkaraktär i hela bloggvärlden är grymmast?
 Martmartigan
 Päronet
 Snorofilen
 Våfflan
 Pimpen
 Capt. Sarcasm
 Okänd man på bild iklädd soppåse
 Gnomen
 Capt. Obvious
 Mellanstadie-elev som författat en "fin" kouppsats
 TSP
 Världens mest episka G.O.L.E.M.
 Josma/Josmis
 Gimpen
 Den episka smileysen :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards