Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Gimpen - 7 januari 2009 21:09

Som ni märkt har aktiviteten här inte varit särskilt hög den senaste tiden.

Jag ursäktar mig för detta och skyller dels på brist på inspiration och dels att jag gjort andra saker.


Nu till orsaken varför jag skriver detta inlägg.

Som ni kan förstå av rubriken har jag hittat en gimpig hemsida.


Här är länken: http://www.zombo.com/


En väldigt gimpig och extremt onödig (förutom att den kan ge en ett gott skratt om man har den typen av humor ^^) hemsida.


PS. Glöm inte att skruva upp ljudet på hemsidan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken bloggkaraktär i hela bloggvärlden är grymmast?
 Martmartigan
 Päronet
 Snorofilen
 Våfflan
 Pimpen
 Capt. Sarcasm
 Okänd man på bild iklädd soppåse
 Gnomen
 Capt. Obvious
 Mellanstadie-elev som författat en "fin" kouppsats
 TSP
 Världens mest episka G.O.L.E.M.
 Josma/Josmis
 Gimpen
 Den episka smileysen :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards