Alla inlägg den 4 september 2008

Av Gimpen - 4 september 2008 19:13

Idag har jag äran att inte bara presentera 1 film, utan flera filmer!

Filmerna hör ihop i en liten serie och är för att vara exakt 8 till antalet (det kommer dock fler ^^)


De filmer jag pratar om är:


"Knappnytt!"


http://www.knappnytt.nu/


På den här länken hittar ni alla de 8 sköna och roliga filmerna med programledaren Knatten!


Nu tänker säkert många av er därhemma: "Men snälla, de där e ju skitgamla" eller någon ful liknande tanke.


Då vill jag be och informera att jag såg dessa filmer för första gången igår (ja, jag är lite efter ibland) , så de är alltså aktuella för mig, och dessutom tvivlar jag på att alla ni där hemma som känner igen knappnytt inte har sett alla filmerna!


Så njut nu av denna katts

 (ja, han är till vänster och nej han gillar inte Darin)

roliga filmer! Eller om ni redan sett dem, var glada och le (citat av min käre vän TSP^^) !

Presentation

Omröstning

Vilken bloggkaraktär i hela bloggvärlden är grymmast?
 Martmartigan
 Päronet
 Snorofilen
 Våfflan
 Pimpen
 Capt. Sarcasm
 Okänd man på bild iklädd soppåse
 Gnomen
 Capt. Obvious
 Mellanstadie-elev som författat en "fin" kouppsats
 TSP
 Världens mest episka G.O.L.E.M.
 Josma/Josmis
 Gimpen
 Den episka smileysen :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards