Alla inlägg under november 2008

Av Gimpen - 16 november 2008 19:08

Eller kanske det är det ändå, iaf om man ska tro den här skylten...^^

Av Gimpen - 11 november 2008 16:46

Ännu en ägande film av Waverly Films/Flams! Enjoy!


Btw sorry för det långa uppehållet. Skolan är den främsta orsaken. Nästa och nästnästa vecka ska det dock bli fler inlägg^^, för då är vi ute på prao.

Av Gimpen - 11 november 2008 16:29

Det finns olika sorters gimpar. Det här är en gimp som helt enkelt är naiv och helt jävla dum. Han kallar Peter Forsberg för Modoröv...jäla gimpunge!

Det är vid sådana här tillfällen jag skäms över att vara gimp


PS. För er (Jag vet inte hur lite personer i min bekantskapskrets vet om sport, så var glada, jag skriver detta för er skull. Detta är alltså om ni, inkluderar endast vissa, nu inte har nån koll överhuvudtaget när det gäller sport, vilket jag misstänker lite vagt. Om så nu inte är fallet, ta inte illa upp, detta var bara en tanke.) som inte känner till det så är Peter Forsberg en känd ishockeyspelare. DS

Presentation

Omröstning

Vilken bloggkaraktär i hela bloggvärlden är grymmast?
 Martmartigan
 Päronet
 Snorofilen
 Våfflan
 Pimpen
 Capt. Sarcasm
 Okänd man på bild iklädd soppåse
 Gnomen
 Capt. Obvious
 Mellanstadie-elev som författat en "fin" kouppsats
 TSP
 Världens mest episka G.O.L.E.M.
 Josma/Josmis
 Gimpen
 Den episka smileysen :3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards